Сучасні інформаційні системи, які функціонують на підприємствах, вимагають постійної підтримки для забезпечення роботи ІТ-інфраструктури. Компанія ІнформКонсалт пропонує універсальне рішення по обслуговуванню інформаційних систем. Це рішення дозволяє забути про всі технічні проблеми, з якими стикаються співробітники.
Основні переваги даного рішення:
- Обслуговування інформаційної системи підприємства виконується сертифікованими фахівцями Novell (CLP, CNA), Mіcrosoft (статус MCP, MCSA, MCSE), Cisco (статус CCNA, CCDA, CCNP), що гарантує якість виконання робіт.
- Немає необхідності наймати на постійну роботу дорогого фахівця.
- Можливість віддаленого адміністрування дозволяє максимально швидко вирішити проблему, як ніби фахівець постійно перебував у Вашому офісі.
Основні роботи:
- профілактичні роботи, запобігаючи нестабільність і вихід з ладу серверів і робочих станцій
- роботи по оптимізації функціонування локальної мережі
- налаштування параметрів безпеки і продуктивності ОС відповідно до побажань клієнта
- проведення планових заходів щодо заміни та модернізації обладнання для підтримки необхідного рівня надійності, продуктивності системи, і виконання бізнес-завдань
- відновлення працездатності серверного, активного і пасивного мережевого обладнання в разі апаратного збою або поломки, а також усунення збоїв і неполадок, в роботі ІС серверів і робочих станцій
- інсталяція та налаштування програмного забезпечення
- вирішення інших технічних проблем за узгодженням з клієнтом
Послуга передбачає:
- планові виїзди (здійснюються відповідно до плану протягом місяця)
- позапланові виїзди (виїзд фахівця на прохання замовника протягом 24 годин)
- екстрені виїзди (виїзд фахівця на прохання замовника протягом 2 годин)
- віддалене адміністрування (при необхідності)
- консультації по телефону/Skype