Сучасні інформаційні системи, які функціонують на підприємствах, вимагають постійної підтримки для забезпечення роботи ІТ-інфраструктури. Компанія ІнформКонсалт пропонує універсальне рішення по обслуговуванню інформаційних систем. Це рішення дозволяє забути про всі технічні проблеми, з якими стикаються співробітники.

Основні переваги даного рішення:

  • Обслуговування інформаційної системи підприємства виконується сертифікованими фахівцями Novell (CLP, CNA), Mіcrosoft (статус MCP, MCSA, MCSE), Cisco (статус CCNA, CCDA, CCNP), що гарантує якість виконання робіт.
  • Немає необхідності наймати на постійну роботу дорогого фахівця.
  • Можливість віддаленого адміністрування дозволяє максимально швидко вирішити проблему, як ніби фахівець постійно перебував у Вашому офісі.

Основні роботи:

  • профілактичні роботи, запобігаючи нестабільність і вихід з ладу серверів і робочих станцій
  • роботи по оптимізації функціонування локальної мережі
  • налаштування параметрів безпеки і продуктивності ОС відповідно до побажань клієнта
  • проведення планових заходів щодо заміни та модернізації обладнання для підтримки необхідного рівня надійності, продуктивності системи, і виконання бізнес-завдань
  • відновлення працездатності серверного, активного і пасивного мережевого обладнання в разі апаратного збою або поломки, а також усунення збоїв і неполадок, в роботі ІС серверів і робочих станцій
  • інсталяція та налаштування програмного забезпечення
  • вирішення інших технічних проблем за узгодженням з клієнтом

Послуга передбачає:

  • планові виїзди (здійснюються відповідно до плану протягом місяця)
  • позапланові виїзди (виїзд фахівця на прохання замовника протягом 24 годин)
  • екстрені виїзди (виїзд фахівця на прохання замовника протягом 2 годин)
  • віддалене адміністрування (при необхідності)
  • консультації по телефону/Skype