Пропонуємо лінійку інноваційних рішень для сучасних готельних комплексів!
Специфіка готельного бізнесу полягає в тому, що вкладені інвестиції окуповуються у віддаленій перспективі.
При побудові інфраструктури готелів слід врахувати два основних моменти:
- Важливим є чітке розуміння, яких клієнтів готель буде обслуговувати, тобто орієнтир на потенційного замовника;
- Операційна ефективність. Треба так управляти всіма системами всередині готелів, щоб вартість володіння інфраструктурою була мінімальною, а продуктивність максимально ефективною.
ІТ-інфраструктура готелів повинна бути високонадійною та такою, що масштабується (для подальших розширень функціональності), забезпечувати необхідну безпеку передачі даних. Вимога до смуги пропускання мережі диктується тим обсягом сервісів, які передбачає надавати готель: це може бути доступ до Інтернету (без якого туристи вже не уявляють собі життя), міжнародний телефонний зв’язок (не настільки актуальна послуга в світлі розвитку мобільних комунікацій) і, найбільш важливе – різні мультімедіасервіси. Традиційно для таких мереж використовується Ethernet, на основі мідної витої пари, як найбільш поширений і економічний вид мереж. Але відсутність існуючої локальної мережі ще не привід, щоб не проводити модернізацію готельної мережі – нові технології дозволяють створювати мережі на вже існуючих комунікаціях.
Для багатьох власників і операторів готелів, в умовах зростаючої конкуренції, унікальною можливістю для отримання додаткового прибутку є надання нових сервісів при збереженні існуючої інфраструктури і мінімальних капіталовкладень. Сервіси всередині готелів покликані створити комфорт гостю, щоб він відчував себе максимально зручно, аналогічно тому, як він відчуває себе вдома. З точки зору витрат є багато сервісів, які готелі можуть у себе забезпечити, без значних капіталовкладень. При цьому доходи істотно підвищуються, тому що чим більше сервісів, тим більше шансів отримати додатковий дохід від клієнтів.
Одним із затребуваних сервісів є «відео за запитом» (Video-on-Demand – VOD). Дана послуга дозволяє отримати порівняно високий прибуток для готелів. Наприклад, під час чемпіонату з футболу можлива організація повторних переглядів матчів, що дозволяє гостям ще раз насолодитися грою, а також коментарями відомих футбольних оглядачів.
Сучасні VOD – системи працюють в режимі реального часу, а клієнти в своєму номері можуть інтерактивно переглядати список послуг на екрані телевізора і здійснювати свій вибір за допомогою пульта дистанційного керування. Розвиток таких систем дозволяє отримати доступ до інших інтерактивних послуг в готелі, наприклад замовлення різних сервісів, перегляду рахунків, бронювання столиків в ресторані і т. п. Для мешканців готелів така система фактично спрощує процедуру замовлення послуг, що, в свою чергу, сприяє зростанню споживання подібних сервісів.
Цифрове телебачення (IPTV/OTT) – цифрова трансляція телеканалів на базі IP-мережі дозволяє уникнути створення додаткової інфраструктури (коаксіальних кабелів, підсилювачів і т. д.). Для доставки відеосигналу й обслуговування абонента використовується єдина мережа передачі даних, по якій можливе надання послуг “Triple Play”.
Інтернет – це одна з найбільш затребуваних послуг, без яких багато гостей готелів вже не уявляють своє життя. Доступ до особистої пошти, корпоративних сайтів вимагає інтернет-доступу. Інтернет-доступ повинен бути як в номерах готелю, так і холах, барах, на відкритих майданчиках.
Щодо класичної телефонії, то вона давно вже є необхідним атрибутом комфорту в сучасному готельному номері. Замовлення послуг через телефон, дзвінки між номерами, а часто і міжнародні дзвінки – норма готельного бізнесу. Тепер прийшов час значно скоротити вартість телефонних розмов. Застосування VoIP-технологій дозволить власнику готелю підключитися до одного або декількох операторів IP-телефонії і при незначній зміні існуючої телефонної мережі в готелі автоматично перевести всі міжнародні та міжміські дзвінки через мережу оператора IP-телефонії.
Пропонуємо лінійку рішень для удосконалення ІТ-інфраструктури готелів:
- Мультимедійні послуги на базі IP-протоколу;
- Бездротові технології доступу;
- Телефонія на базі IP-протоколу.
Впровадження нових сервісів для гостей – це зручність для клієнта і прибуток для готелю.