Компанія-постачальник рішень з управління енергією Eaton оголосила про те, що надасть компоненти для виробництва вантажівок, які беруть участь в програмі SuperTruck II Міністерства енергетики США.

SuperTruck II – це програма партнерства між Міністерством енергетики США, виробниками вантажівок і постачальниками обладнання, метою якого є підвищити ефективність автопоїздів більш, ніж на 100% і підвищити їх теплову ефективність під час гальмування на 55% в порівнянні з 2009 роком. Програму вартістю $ 100 млн фінансує Бюро автомобільних технологій Міністерства енергетики США та промислові партнери.

Eaton поставляє виробникам оригінального обладнання (OEM) ряд передових технологій для економії палива і скорочення викидів в атмосферу. До них відносяться високоефективна коробка передач, яка забезпечує економію палива за рахунок вибігу двигуна і рекуперації відпрацьованого тепла; 48-вольта гібридний електричний електропривод з регенеративним гальмуванням, який заряджає акумулятори автомобіля, дає енергію для роботи кондиціонера і іншого приладдя, а також виступає в ролі генератора в вантажівках, які здійснюють магістральні перевезення; точні контролери рециркуляції вихлопних газів, що дозволяють одночасно знижувати споживання палива і викиди.

«Це прекрасна можливість для технологій Eaton внести свій вклад в програму, спрямовану на підвищення ефективності автопоїздів», – заявляє Міхай Доробанту (Mihai Dorobantu), директор по технологічному плануванню і зв’язків з державними органами автотранспортного підрозділу Eaton. «Ми раді співпрацювати з виробниками оригінального устаткування, які беруть участь в SuperTruck II, і прагнемо до досягнення спільної мети – створення більш екологічних і економічних вантажівок».

SuperTruck II є продовженням ініціативи SuperTruck Міністерства енергетики США, яка була запущена в 2010 році з метою підвищення ефективності грузопоездов на 50%. Довгостроковою метою проекту є розробка технології для створення більш екологічних і ефективних вантажівок великої вантажопідйомності. Такі вантажівки перевозять 80% всіх вантажів в США і витрачають близько 28 млрд галонів палива в рік, що становить близько 22% від загального енергоспоживання транспорту.

На додаток до виробів, які Eaton поставляє фахівцям програми SuperTruck, компанія пропонує виробникам вантажівок технології для економії палива і зниження викидів.

«З 2008 року автотранспортний підрозділ Eaton приділяє особливу увагу питанням скорочення викидів і витрати палива», – повідомив Доробанту. «Ми розробляли і продовжуємо розробляти технології, які скорочують викиди оксидів азоту і підвищують загальну паливну економічність дизельних двигунів, а також технології для електричних, гібридних і оснащених двигуном на паливних елементах комерційних автомобілів».

У деяких виробах використовується технологія регульованих клапанів Eaton, яка дозволяє OEM-виробникам обирати технології під свої потреби.

Автотранспортний підрозділ Eaton пропонує, крім іншого, технології деактивації дизельних циліндрів (CDA) і управління регульованими клапанами (VVA). Обидві технології можуть бути використані для скорочення витрати палива на 5-25%, збільшення швидкості прогріву відпрацьованих газів і підтримки більш високих температур під час роботи двигуна. Технології CDA і VVA можуть також використовуватися при опорі руху для досягнення активної регенерації дизельного палива (DPF) без застосування традиційного методу дозування каталізатора окислення дизельного палива.

Технологія CDA від Eaton може працювати при 3-4 бар гальмівної потужності на всіх швидкостях, що дозволяє скоротити викиди за рахунок поліпшення терморегулювання відпрацьованих газів, при цьому економлячи паливо. Аналогічним чином, модуляція впускного клапана може застосовуватися при більш високих навантаженнях, що дозволяє підвищити паливну ефективність двигуна при використанні циклу Міллера.

Ще однією технологією, що сприяє дотриманню нормативних вимог, є насос Eaton TVS EGR, розроблений для економії палива при дотриманні діючих міжнародних норм щодо викидів.

Витісняє насос TVS EGR від Eaton дозволяє використовувати високоефективне турбомашинах обладнання для зниження насосних втрат і економії палива. Насос TVS EGR наводиться в дію 48-вольта електродвигуном, що робить його роботу незалежною від частоти обертання двигуна і більш керованою в порівнянні з іншими системами EGR без насосів.

Крім того, новий декомпресійний моторне гальмо Eaton може допомогти OEM-виробникам двигунів в дотриманні нормативних вимог. Регулювання витрати палива і викидів призводить до скорочення габаритів і швидкості комерційних транспортних засобів, що обумовлює необхідність підвищувати ефективність гальмування на більш низьких швидкостях

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *